Çalışırken benimde öyleydi sürekli masa başında hareketsizliktendi galiba 38 numara ayakkabılarım olmuyordu 40 numara ayakkabı aldım, ama iki haftadır evden çalışıyorum geçti tüm ödem gitti, sebebini biraz daha hareket, bacakları havaya dikme, bol su, tuzsuz yemeğe bağlıyorum, ve günde bir maden suyu içiyorum, bunları dene canım