Alyamomm bende testi yapıp 10 dk beklemiştim hiç bir şey yoktu, bırakıp dışarı çıktık 4 5 saat sonra geldiğimde silik çizgi vardı tekrar yaptım o da silik çıktı,hamileymişim doğumuma çok az kaldı, emin olmak için sabah ilk idrarla yapılması öneriliyor fazladan testiniz varsa sabah deneyin tekrar