Emine5534 Kızlar 35.haftamdayım ayağı kalkınca öküsürünce şeffaf akıntı geliyor su gibi yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilirmi
Kaderyusuf Emine5534 benimde oluyordu akıntı hatta 2 kez komple pantolona kadar çıktı. 39. Haftada suyum geldi su ile akıntı çok farklı su durmuyor gelmeye devam ediyor ve giderek artıyor. Ama akıntı öyle değil geliyor duruyor bi daha olsa bile üstünden geçiyor baya
Emine5534 whitemoon bugünde dvm ederse gidicem dr bayrama denk gelmesi kötü oldu cvbınız için teşekkürler
Gamzess1 Emine5534 yok gitmedim canım doktorum burada yok zaten izinde devam etseydi çok giderdim devam etmedi
Gozde1909 Benımde oluyor bazen bence idrar kacırıyor olabılırız cunku doktordaa sorun yok gozukmuyor 30+6 oksurunce hapsurunca veya ara ara çalısırken oluyor
Ilkaayytaan Enfeksiyon ve mantar olabilir mutlaka doktora soylemelisin fitil kullandım su gibi akıntı kesildi hemen idrarla alakası yok
Gamzess1 buse_2695 Aynen benimki de öyle işte ama hep oluyo doktorlar da suyu iyi diyor diye artık ayırt edemiyorum ki bende
Naz1992 Emine5534 hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. darısı bana artık sancılar kendini belli etmeye başladı
Nunu19 Emine5534 gözünüz aydın. O gelen su muymus o zaman ? 35+5 im bende sızıntı suyum geldiğini düşünüyorum başka belirtiniz var mıydı?
buse_2695 Gamzess1 bende en son Haziran 13 de kontrol oldum doktora bizzat sordum hayır suyun gayet iyi dedi