aynenkezoaynen seni o kadar iyi anlıyorum ki… bazen psikolojik olarak çok zorlanıyorum çevremden o kadar negatif sonuç alıyorm ki hepi topu toplasan 4 aydır deniyoruz sanki hemen olması gerekiyormuş gibi hissediyor insan çevremde alkolü sigarası olan sağlıksız yaşayan kilolu olup hamile olan sayısı bir o kadar da fazla… geçen aylarda sorguladım nasıl diye. Doktora gidiyoruz tüm testlerimizi yaptırıyoruz onların nasıl oluyor ya da bizim nasıl olmuyor diye. Ama işte iş sadece bizde bitmiyor. İnançlı isek inanmamız bolca dua etmemiz gerekiyor ama Allahım bana bir çocuk nasip et diye de değil, bize HAYIRLI SAĞLIKLI bir çocuk nasip et demek daha doğru. Bu ay da olmayınca tabii ki de çok üzülüyorum ama diyorum ki Allah sabredenlerle beraberdir. Güzel ve hayırlı olan için bekliyoruz.