Deletedmom7373700 canım ben 10 haftalıkken öğrendim 4. Hamilelik testimde 😊 ameliyat olmadan önce doktor yaptı negatif çıktı, sonra dikişlerim felan açılmıştı bayağı kötüydüm kusuyordum yiyip içemiyordum 2 kere daha kan testi verdik yinw gebelik çıkmadı enfeksiyon bar dedi antibiyotik kullandım, 2 ay sonra dikişlerim iyileşmiş mi diye göstermeye gittim regl olmadığımı söyledim, e zaten ameliyattan önce test yapıldı 2 ayda 2 test daha yapıldı ve bu süre zarfında dikişlet açık olduğu için ilişki de yasak yani hamile olmam imkansız olduğu için adet söktürücü verecekti, benim içim bi tuhaf oldu nolır nolmaz bi daha test yapalım dedim ve sürpriz 😊 10 haftalık hamileymişim..