Mrziyeimga_ Kızlar 4 aylık hamileyim ve bugün Kurban da çok fazla et doğradım hatta yedim de birkaç kişi önermedi bazıları leke yapıyormuş diolar bazıları da enfeksiyon yapıyormuş herhalde doğru mu acaba
Snmbysl Mrziyeimga_ siz sakamısınız yedim derken doktorunuz demedimi size ciğ et tüketmeyin diye biz salam bile yemiyoruz bakteri üretmesin bebise zarar vermesin diye ki dokunulmamaması gerektiginide söylerler. Lütfen biraz bişeyleri basta arastırıp yapmakta fayda var yaptıktan sonra dogrumu yaptım yanlısmı yaptım derdine düşmeniz gereksiz ve anlamsız geliyor bana.
Utkulu1 Mrziyeimga_ oğlumda da dokunmuştum çok şükür sorun olmadı. Bana ciğere dokunup biryerini kaşıma dediler. Bugün de yine baya et dogradim.
Tospikannesiiiii Mrziyeimga_ oglum da da dogradım birşey olmadı şimdi gene hamileyim dogradım yani güzelce yıkadım ettim yapacak bir şey yok mecbur
Ness_n Doktorum bana dokunmamam gerektiğini söyledi çiğ et tavuk ve balığa dokunursak da eldivenle dedi
Deletedmom7373700 Mrziyeimga_ kız bacım onu belirtseydin ya şimdi seni linç ederler 😂 valla bende çiğ yedin sandım. Dokunmakta riskli. Toksoplazma yüzünden. Ama elini iyice yıkadıysan ağzına gözüne sürmediysen bişey olmaz inşallah. Bir daha ellersen eldiven giyersin
Mrziyeimga_ Snmbysl hayır hiç kimse bana bir şey demedi sadece şimdi bir yerden gördüm sormak istedim ve bn bunu nerden ve nasıl bilcem ilk defa duydum öyle bir şeyin olduğunu
Mrziyeimga_ Snmbysl birde çiğ yemedim çiğ dokundum ama hatta çok fazla da doğradım ve bana hiç kimse bişey demedi
Soruyorumm Deletedmom7373700 arkadaşlar bu kız yamyam mı kurbanın ilk günü yeni kesilmiş eti çiğ çiğ yesin 😁
Snmbysl Mrziyeimga_ canım benimde ilk hamileligim ama illaki arastırıyoruz ögreniyoruz bunları yememene sevindim pismis eti ye afiyet olsun bebise et olsun❤️ Ama dokunulması sakıncalı birşey etrafında kimse dememis olabilir doktorun atlamıs olabilir ama merak edip arada bi ac bak telefonuna ne biliyim kitap kurcala amacım ukalalık yapmak degil ben sadece tedbirli olki ilerde üzülmeni istemem hem sen hem bebis sağlıklı olsun histerim
balkizinbebegii Valla ben de et doğradım, etrafa sordum onlar da yok öyle bişey biz hep yaptık hamileliğimizde bişey de olmadı dediler bilmiyorum bende yaptım ama inşallah bişey olmaz bir miktar endişelendim
Deletedmom7373700 Soruyorumm kız öyle deme. Benim yengem çiğ yiyor. Arada kestikçe atar ağzına çiğ çiğ 😂 o yüzden sordum bende alışmışım normal geliyor gördüğüm için 😂
Soruyorumm Mrziyeimga_ ben doktoruma sordum elini ağzına yüzene sürme işin bitince iyice yıka dezenfektanla dedi öyle kolay kolay kapılmıyo içini karartma iyi düşün iyi olsun
Soruyorumm Deletedmom7373700 yengenden uzak dur aç kalırsa en lezzetli hanginiz gözüne görünürse sizi yer 😁
Deletedmom7373700 Soruyorumm öyle zaten bende diyorum bazen. Yamyam gibi karı 😂 zaten sırf o alışkanlığı yüzünden bir oğlunun gözünde sıkıntı var. Hâla akıllanmamış