Merhaba hanımlar, ben 5 haftalık gebeyim. Beta- HCG değerleri normal gebelikte bildiğiniz üzere 48 saatte 2 katına çıkması gerekiyor. Bende ilk günlerde normal bir şekilde yükselirken bi gece kanama oldum değerlerim 1400 civarından 1100 civarına kadar düştü. Yalnız kanama olurken herhangi bi ağrım olmadı sadece bi miktar kan geldi o kadar ve o günden sonra bende kahverengi akıntı oluyor. Gittiğim bi doktor bana gebeliğin sağlıksız olduğunu ve hemen kürtaj olmam gerektiğini söyledi, bende olmak istemedim. Sonra başka bi doktora gittim beni tekrar Beta-HCG testi yaptı bu sefer değerlerim 2250 seklinde yükseldi. Muayene edince kesenin gözükmediğini, bazen bu değerlerde kese gözükemeyeceğini söyledi ve kürtajlık bi durumum olmadığını iki günde bir test vermeye devam etmem gerektiğini söyledi. Bende bugün test verdim ve değerim 3500 civarında bişey çıktı. Doktorla konuştuğumda bana değerlerin her zaman iki katına çıkmadığı, annenin vücut sağlığına göre bazen düşüş olabileceğini söyledi. Şimdi benim bu durumda ne yapmam gerekiyor. İlk gebeliğim düşük olduğu için kendimi aşırı gergin hissediyorum. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Şimdiden çok teşekkür ediyorum cevaplarınızı için ❤️❤️❤️