LinaDuru
Merhaba Anneler 👋
5 aylık hamileyim, bir kızım olacak inşallah. Aklımızda iki isim var. Eşim baştan beri Belinay istiyordu. Benim aklımda sadece Buğlem vardı. Bu iki isim arasında kaldık. Sizce hangisini tercih etmeliyiz. Fikrinizi almak istiyorum.
Belinay: Peygamber Çiçeği anlamına geliyor.🌸
Buğlem: Cenneti Müjdeleyen Melek anlamında👼🏻