Kızlar merhaba bir sorum olacaktı size 17+4 günlük hamileyim ikinci bebeğim ama son 4_5 gündür bebeğim rahim üstünde hissediyorum şişkinlik oluyor bide bazen taş gibi oluyor neden öyle oluyor acaba riski varmı? Bu arada sürekli eğiliyorum oğlumu ara ara alıyorum pek dinlenemiyorim 😐