Aysenur45 Anneada kasık ağrısı normal ama şiddetliyse siz yinede dikkat edin doktora görünün içiniz rahat etsin✨️ benimde ilk gebeliğim düşüktü zor bir süreç sizi anlıyorum🌸
Anneada Kızlar ilk belirtim kasık ağrıları ile başlamiştı ama bazen cok aşırı bi ağrım oluyor endişeleniyorum. İlk gebeliğim düşükle son bulmuştu o yüzden endişeliyim baya :// sizde de oluyor mu kasik ağrilari
Anneada Ya agriyi cekmek sorun degil de iste korkuyorum sadece acaba yine mi bisey olcak endisesi Allah korusun tabi 🤲🏻🥹
ElifOk35 Benimde ilk belirtim kasık ağrısıydı hatta regl olucağımı düşündüm öğrenene kadar. Endişelenme kötüyü düşünme yerleşme ağrısıdır zaten 7. Haftaya kadar sürüyor canım sonrasında geçiyor zaten ara ara oluyor ama öyle eskisi gibi değil