kevser444_ Merhaba iyi bayramlar annişler 25 günümüz var ama, bugün çok baskı yaptı günün yarısı yattım. Yatınca da oturunca da, sürekli baskı gibi bişey vardı ama acı yoktu. Sadece bi iki defa afif ağrı oldu sızce erken gelme durumu olabilir yoksa, normal mi