Leylaucr kaç haftalıksın canım. Bende kanama yüzünden 1 aya yakın hastanede kaldım. Doğum yaptığım günde kanamam, olduğu için doğuma karar verildi. Yoksa 1 ay daha kalıcaktım. 36 da doğum oldu. Her gün vardı kanama. Miktarı rengi önemli. Eğer yoğunsa hiç ihmal etmeyin. Benim bacaklardan şakır şakır akıyordu. İğne ilaç kullanıyor musun