AlmiraAnnesi ozge2306 bende 27 haftalığım çok şişiyor ayaklarım ve ağrıyor yere basamıyorum napcam bilmiyorum 🤷♀️
enesayazmoom AlmiraAnnesi ozge2306 Ben daha 16 haftaligim ayaklarım şişiyor ve altı yanıyor üzerine basamıyorum çok ayakta durmaktan sanırım çok yürüyorum 6 7 bin adım atıyorum günde
happykrkmzs ozge2306 tuzu şekeri meyveyi ve hamurişini biraz azaltırsan hafifliyor gerçekten ve gün içinde uzan mutlaka sürekli oturunca da çok şişiyo
Aybegum95 ozge2306 inanın bu bişe deil daha 😅 ben 38+2 yim korkutmak gibi olmasın ama asıl şişlik şimdi oluyor
Begumhan Kizlar 31.haftamdayim odem yuzunden ayaklar hatta vucut sismeye basliyor hormonlar sebebiyle. Doktorum tuzu kesmemi, ayaklarimi uzatip kalp hizasindan yuksekte tutmamı ve cok fazla ayakta kalmamami onerdi sizinle paylasmis olayim.
Betlars Kızlar ayağınızı sarkıtarak oturmayın, yatarken uzanırken ayaklarınızın altına yastık alın , tuz tüketimini azaltın çok ayakta durmamaya çalışın
AlmiraAnnesi Aybegum95 tabi son ayda olan daha kötüde benim daha çok var napcam o süreçte bilmiyorum ayaklarımın altı balon gibi yürüyemiyorum