Domatesbiberpatlican 36hafyadayım ve karnım çok indi ağırlaştım 2.kızımı kucağıma alcam 20 ay önce szeryan oldum acaba doğum mu yaklaştı bilgisi olan idrarada sık çıkmaya başladım
cgnduru Domatesbiberpatlican doğuma yakın herkesin göbeği aşağıya iniyor canım normal bir durum yakın evet ❤
Domatesbiberpatlican cgnduru sezeryan olcam canım zaten ama daha var gece apartopar bişey olur die korkuom