ruveydataskin Ruveyda_baskapan bendede sağ kaburgaya baskı yapıyor felaket . 37 haftalık ama bildim bileli böyle iyice güçlendi
Ecrin41 Ruveyda_baskapan evet acıtıyor hemde nasıl özellikle sol tarafıma yolda yürürken diyelim kesiyor beni kalıyorum olduğum yerde 🫣
Padfoot Ruveyda_baskapan sen de ona küs asffsd ben 32 de küsmüştüm yüzünü aylardır göstermiyor diye 😅
uraz_ve_annesi- Canpolat ben daha neresi nerde anlayamıyorum ya sadece tekmeyi biliyorum bazen yamuluyor karnım bir tarafta top gibi kalıyor popo mu kafa mı bilemiyorum 😂
Canpolat uraz_ve_annesi- bizimkinin kafa aşşağıda doktor bakarken gördüm o yüzden neresi nerde biliyoruz bide ayağını diriyor izi çıktı bir kere yakaladım 😀
uraz_ve_annesi- Ruveyda_baskapan benim doktorum normalde 33ten sonra istemeye başlıyormuş ama benim erken doğum riski olduğu için erken başladık
Melegimin_annesi Ruveyda_baskapan Bende aynı şekilde sağa sola dönüyorum ne tarafıma yatsam batıyor o tarafıma toplanıyor çok geriliyo karnımdan çıkcak gibi bi atması tekmelemesi var canım çıkıyor
Canpolat Ruveyda_baskapan otururken elimi karnıma koyup telefonu tutuyorum ya sol tarafta ayakları olduğu için ayağını yukarı kaldırıyor derim havada duruyor koluma vurup vurup duruyor sonra havaya kaldırıp çekmiyor ki kolunu Çek diye 😀 kolumu çekince yavaştan içeri çekiyor ayağını😀
busrazz Ruveyda_baskapan Benimki 17.haftadan beri öyle tek benmi böyleym diyodum .. içimi deliyo sanki resmen anlık çığlık atıyorum , gebe kalmadan iki ay önce kürtaj olmuştum acaba ondanmı diyorm ama sanmam
Izeld Benimki daha tuhaf ağrı falan değil tekmeside acıtmıyor daha değişik Bi acı sanki karnımın içini cimdikliyo gibi igne batıyor gibi Bi acı göbek deligimin etrafında oluyor. Doktora aciyo dedim gerildigi için dedi ama korkuyorum
Misssitare uraz_ve_annesi- ay bunlar kaçıncı haftada oluyor biz 29 haftalık olduk sanki bebişim benle yatıp benle kalkıyor🙆♀️
uraz_ve_annesi- Misssitare 31den sonra başladı bu kadar hissetmelerim benim 2 kiloya yaklaşınca güçlendiğini zaten hissediyorsun 😂
Xxz Ruveyda_baskapan onları anlamak hiic mümkün değil bazen insanı korkutuyolar sessiz sedasız sanki içine silikon koymuşlar diyorum sonra bir basliyor dan dun vurmaya. Ay sağlıcakla kavuşmak nasip olsun bize de heycan basmaya başladı artık sanki 30 dan sonra 🤭😁