Merveabay Merhaba güzel anneler biz 38 haftalık olduk ve karnım sürekli sertleşiyor ama ağrım yok doğum belirtisi olabilir mi?
zeynepdurunun_annesi Merveabay 38 de çok normal artık kasılmalar ama doğum sancısı insanı yerinden kaldırıyomuş yani sadece kasılma değil kasılmayla acı da olması lazımmış doktorum söyledi
Merveabay zeynepdurunun_annesi benim yalancı sancilarim başladı bide parmak ucu kadar açıklık var dediler heran bekliyorum artık gerçek sancı nasıl oluyo bilmiyorum ilk gebeliğim
amined @“Merveabay”#p2 @“Merveabay”#p230610693061069 bende öyleyim bi normal. sanci adet agrisinn 5 kati gibi düşünün rahmin dusecek gibi..
zeynepdurunun_annesi Merveabay benim de ilk gebeliğim insan daha tedirgin oluyor sürekli nasıl bir şey olduğunu araştırıyorum gelir de anlamam diye
lauris Merveabay kaçıncı haftadasınız acaba bende 27 haftada başladı nst ye bağlanmaya başladım şuan 31 haftaya geçtim
lauris Merveabay postu sen açmışsın zaten özür şimdi fark ettim yazdığın şeylerin hepsini ben 27 haftada yaşadım allah kolay bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Merveabay zeynepdurunun_annesi valla bekliyoruz bakalım nasıl olacak hiçbir tecrübemiz yok bizi neler karşılayacak bakalım