Kızlar ali hocanın hastasıyım 36 haftalikken randevumz var yani on gün sonra nts ye bağlar mi acaba birde nts ücreti nedir bilen var mı muayenesi 205 lira olmuş gerçi nts de artmıştır herlde nts her gitmede ücret ödeniyor mu her hafta gorusucez artık demişti her hafta sokar mi acaba nts ye bilgisi olan paylaşırsa sevinirim