Öncelikle geçmiş olsun yapacağın en önemli şey dinlenmek ev işi falan yapma benimde vardı ben 2 ay yattım 3.ay dolana kadar.Sana yardımcı olacak biri varsa gelsin yanına daha iyi olur senin için.İnşallah en kısa zamanda geçer kanaman çok zor birşey çok iyi anlıyorum seni ❤