Zyinat Mucize-bebek98 merhaba ben bir haftadır covidim , 17haftalık hamileyim doktor öksürük için korax , imumaxverdi bide vitaminleri içtim çok günde bir defa sambukol, ve çinko C vitamin d ile , ama hala bat öksürük daha tam geçmedi
ada58 Mucize-bebek98 bal ve zencefil karışımı yemiştim ayrıca doğal elma sirkesi de öksürüğe çok iyi geliyor
uraz_ve_annesi- Mucize-bebek98 bende covid geçiriyorum tereyağını eritip içine pekmez koyup içtim anında kesti o ciğerimi söker esine olan öksürüğümü doktorum da içebilirsin dedi ilaçsız geçirdim nerdeyse bol, bol sarımsaklı şeyler yedim zaten tat koku olmadığı için rahat yedim ben
Sevgilibocuk Mucize-bebek98 canım bende hamileyken geçirmiştim sırtıma balli karabiber karıştırip sürdüm hep havluyla kapattım öksürüğüme baya iyi gelmişti deneyebilirsin sende istersen çok geçmiş olsun inşallah çabucak atlatırsın 🙏😇
Mucize-bebek98 Zyinat doktorum ilaç vermedi bol bol sıvı ve meyve c vitamini tüket dedi öyle yapıyorum.
Mucize-bebek98 Benimde tahminen 4. günüm ama gıcık bir öksürük var boğazımı temizleme ihtiyacı duyuyorum sürekli inşallah tez vakitte geçer🫣
Ecceee Mucize-bebek98 ben notuss fort öksürük şurubu kullanmak zorunda kalmıştım maalesef, öksürüğüm bir aya yakın sürdü ve geceleri uyuyamıyordum çünkü..onun haricinde sütü zencefil zerdeçal tarçınla pişirip bal ekleyip içiyordum o da iyi geliyordu..gebeyken öksürüğü kesmek önemli, karın kaslarını yorabiliyor..geçmiş olsun
Ecceee Elf55600 evet sanırım 2 haftaya yakın bir süre kullandım 15-16 haftalıktı yanlış hatırlamıyorsam..çünkü öksürüğüm hiçbir şekilde geçmiyordu karnım ağrıyordu öksürmekten..hatta ilk haftasında günde 4 kez falan içmiştim..bi sıkıntı olmadı..öksürüğü kesmek daha önemli; gebelik kategorisi güvenli olan bi ilaç. Geçmiş olsun