Semrasular Hanımlar rahim kasılması yaşayan varmı sanki çocuk çıkacak gibi oluyorum canımı yakıyor sebebi doğum belirtisi olabilir mi. Rahim kasılması sırasında bebeğim de aşırı hareketli o hareket ettikçe dahada kötü oluyorum. Yardımcı olun ilk gebeliğim.
Canankanat18 Semrasular bende 37 haftayım rahimde midemde her yerimde baskı yaşıyorum doktoruma da sorduğumda 35 den sonra zaten bebek aşşağıya baskı yapar vajinaya baskı yapar normal bu dedi ama eğer beline karnına kötü ağrı girerse ve bu uzun sürerse bebeğinde karnını taş gibi yaptıysa doğum ihtimali olabilirdi
zeynepdurunun_annesi Semrasular o kasılmayla beraber acı da geliyosa ve sizi yerinizden kaldırıyosa o doğum sancısı oluyomuş diğerleri yalancı sancılar 🌸 örneğin yatıyosunuz acısıyla yatamaz hale gelirseniz veya ayaktasınız oturma ihtiyacı duyuyosanız yani o şekilde canınızı yakıyosa düzenli mi değil mi diye kontrol edebilirsiniz
Semrasular Canankanat18 belimde ve karnımda yok ama rahimde inanılmaz bi kasılma sancı var ve bebek hareketli
Canankanat18 Semrasular bebeğin hareketli olması fazlasıyla sağlıklı olması demekmiş içini ferah tut bunlar olabilir şeyler
Semrasular tgbyvz95 açıklık olsa sancı olmazmı karnımda falan şuanda vajinada kasılma var karnımda belimde ağrım yok
tgbyvz95 Semrasular yok 34+5 de 4 cö açıklıgm cıktı sıfır sancı progestanla dogumu geciktirmeye calısıyrz
tgbyvz95 Semrasular bendede baskı vardı sürekli lavabya gidiyrdm idrae cok azdı meger bebek baskı yapıyormş