Kızlar genel olarak söylemek istedigim sey ben adetimden 5 gün önceden test yapmaya başladim. Ve her defasinda kamerada gorünmeyecek bir gölge cikiyor, yarım saat sonra koyulasiyordu, adete 3 gün kala yaptigim testlerde ise ilk 2 dk da çok silik bir cizgi cikmaya baslamişti. Ben buraya fotolarini attim testlerin. Kuruma cizgisi falan diyen vardi. Hamilesin diyen de oldu tabi. Sonuç hamileyim. O yüzden silik testi görürseniz mutlaka kan verin. Yani hemen bu kuruma çizgisidir diye umutsuzluğa kapılmayın. Hemen testlerinizi atmayin. Kan vermek en doğru sonucu verir 😊 kuruma çizgisi bir kaç saat sonra cikar. Ilk testi yaptiginizda cok silik hatta gölge gibi bile olsa bir çizgi görüyorsanız ( testin bozuk olmadigindan emin olun) kan verin bence 🥰🥰🥰🥰tüm anne adaylarına yürekten şans diliyorum.