Kızlar iyi akşamlar, benim dün kasıklarda batma şeklinde 9, dk ile 12 dk arası git gelli ağrılarim oluyordu duş alıp uzaninca geçti.
Bugün sabah iyiydim ama akşama doğru yine kasık ağrısı olmaya başladı ve beraberinde kaburga kemiklerinin altından bir bel ağrısı var.
Lavaboya gittikçe akıntım da oluyor (akıntı normalde de oluyordu ama bu sefer fazla oluyor. Şu gibi bir akıntı sarı renk Ve bazen bez peçete felan koyuyorum onlar bile ıslanıyor.
İlk gebeliğim anlayamam diye korktum sizce doğum belirtisi olabilir mi Nisan vs gelmedi ya da gormedim