Linalara Adetimin 3. Günü femara İlacını 1 sabah 1 akşam içmem gerekiyordu. Bayram denk geldiği için nöbetçi eczanelerden bulup alamadık. Sabah ki içmem gerekeni 20:00 gibi içtim. Kızlar sizce akşam için olanı gece 1-2 gibi içsem olur mu
OOrkidee Linalara canım prespektüsünde yazıyordur ordan bak istersen . Unutulunca atlanıyor diye hatırlıyorum. Tekrar bakmanda fayda var.