pinar0927 Kızlar bu kan phtılaşması sonradan olabilen birşey mi? Sağlıklı bir cocugum var. Ondan sonra bir kalp durmasıyla kürtaj oldum, birde kimyasal. Neden oluyor bilmiyorum
qnsmLk pinar0927 benimde 4 yaşına girecek bir kızım var iki tane kimyasal gebeliğim oldu şuanda 5+6 gebeyim keseyide gördük fakat o korku her zaman var.. Kaç doktora sordum pıhtılaşma diyorum sanmıyorum diyorlar. Corasprin içiyorum artık elimden başka bir şey gelmiyor🤷♀️
HHhhK pinar0927 kesinlikle oluyor etken maddeside sigara vb bir arkadasim ilk gebeligi bebegi vefat etti arastirildi bisey yoktu sonraki hamileliginde doktoru istemis kan ve cikti pihtilasma igne kullandi olabiliyor yani iki kez dusukten sonra arastirma hastanelerinde buna bakiyorlar
mimar_anne Evet olabilir çok sağlıklı doğumu olup sonrakilerde hap iğne kullananları biliyorum bende de pıhtılaşma var iğne hap kullanıyorum
HHhhK pinar0927 hatirlamiyorum ben 6 yil oldu gideli ama arastirma hastanesi ise yonlendiriyolar zaten sanirim ilk kadin soguma gittim orda sikayetlerim ve kac dusuk yaptigim sorulmustu vs