AyMeh94 benim peşpeşe sezaryan hikayem var doktoruma 31ken gittiğimde hocam tahminen kaçıncı haftada alırız bebeği diye sordum 37den önce almam 39a zorlarım 37 den önce solunum sıkıntısı çekebiliyorlar ama kendini çok rahatsız hissetmeye başlarsan 37 ve sonrası uygun dedi