Nurellak bende 35 haftalığım 4. Günüm bugün daha iyiyim benim de burnum tıkalı . Üst solunum yolu için sarımsak kürü içiyorum baya iyi geldi zararı yok bebeklere de içiriyorlar . İki diş orta büyüklükte sarımsağı rendeliyorsunuz yarım taze limon suyu bir tatlı kaşığı balı karıştırıp içerseniz rahatlatır . Ayrıca nefes egzersizi yaparsanız ağrılarınızı hafifletir bebeğinize ve kaslarınıza oksijen taşınır . Ateşiniz olursa ayak altınıza kuru soğan dilimleyip çorap giyerseniz ateşinizi düşürür . Geçmiş olsun ateşlenmediğiniz sürece de korkmayın normal grip olduğu zaten artık biliniyor .