Emineness Merhaba anneler 7 temmuzda ikizlerimi sezeryan doğum ile kucağıma aldım çok şükür 🤲 bugün bacaklarım ayaklarım davul gibi şiş sezeryan doğumdan sonra bu normal mi acaba ve dikiş yerlerinin ağrısı ne zaman geçer.
Nursah07- Emineness normal bolbol su iç ve de karnına mutlaka korse takıp karnını yukarıya topla o yerin ağrısını ve acısını sadece korse geçiriyor ben öyle hiçbir şey anlamadım gece yatarken bile korseyle uyudum birkaç hafta Allah analı babalı büyütsün geçmiş olsun
gizemfield Emineness benim 0 ağrı diyeceğim gün bugün yani 40ım bugün çıktı. Ancak sağa sola dönebiliyorum. Bebeği indirip kaldırdıkça ağrı azalmıyor iyileşme gecikiyor. Bol yürüdüm ben benim ağrım geçmedi açıkçası. Ağrı kesici kullandım çoğu kez. Bünyeden bünyeye değişir elbette. Ama sezeryan doğumun böyle olduğunu bilsem tercih etmezdim