Sevilgokcen Kizlar merhaba 4 gun once sezeryan oldum dikişleeimin oldugu bolge kabardı şişti ve bir taraf cok agriyor basina gelen varmi napmaliyim
HuyumKurusun_ Sevilgokcen düzenli pansuman yapın, kendinizi zorlamayın, çok ağrı akma varsa doktora görünün..
baby3_ Sevilgokcen 2 sezeryanım ikisinde de pansuman yapılmadı. 2. Gün duşa girebilirsin dedi su geçirmeyen bandajla kapandı 3. Gün zaten doktor muayenesi oluyor baktı kendisi açtı iyiydi. Antibiyotik verirler büyük ihtimalle
Sevilgokcen HuyumKurusun_ sordum hemsirelere pansumana gerek yok dedi sadece 1 kere yaptilar pansuman
Mustafaceylan Sevilgokcen yanlış bilgi vermişler size herhalde pansuman yara iyileşene kadar yapılması lazım bende öyle yaptım şükür bişey olmadı iki defa sezeryan oldum bide