Dilekaktassss Kızlar kuyruk sokumum ağrıyor yürümekte zorlanıyorum bu doğum belirtisi mi bilen var mı
annenur Dilekaktassss bugün benim de çok agriyor ama ayakta kalmaktan vs diye düşünüyorum insalalh digum belirtisi değildir biz de 36 haftaligiz
Dilekaktassss HuyumKurusun_ yani ben korktum dedim hemen bir iki günde doğum olur iki hafta öncesi ise 38 haftanın sonlarına denk geliyor
Dilekaktassss annenur bilmiyorum ki hayırlısı bebek 36 da doğsada birşey etmez herhalde 35 hafta ve öncesi tehlikeli oluyor