Dilaraortacc1 Kaburgamin sırt tarafi yani nasıl tarif edeyim sudyenin hafif altı zokluyor sanki nefes alamıyorum 32. Haftadayim niye oluyor bu var mı bilen
Edakrc Dilaraortacc1 normaldir canım nefes darlığı da yaşıyoruz bazen eğer adet sancısı gibi ağrın ve çok ağır bel ağrın yoksa korkma
aylakiral Dilaraortacc1 bu haftalarda oluyor maleseff Kanama olmadığı sürece ve bebiş hareket ettiği sürece sıkıntı yapma bol bol sola yat geçecektir bide sütyen emzirme sütyeni olarak kullan cok rahatlarsın
Edakrc Dilaraortacc1 yok yok korkma bugün yorulduysan da olur bebek büyüdükçe iç organlarımız yukarı çıkıyor sıkışıyor
3868zuka Bence doktorunuza danışın her ağrı gebelikten olmayabilir çünkü belim ağrıyor diye gidip kalp krizi geçirerek vefat eden komşum vardı