Üzerine direk oturmayın yana doğru ise dikiş olmayan tarafa doğru oturun makata doğruysa sağa sola yanlara doğru ama direk dikişin üzerine oturmayın. Benim sağ tarafa kesi vardi o yüzden sola oturmam zor olmuştu genelde hep saga meyilli otururum. Bana banyoda bi sorun yok demişti doktorum. Bi dikisimi fazla sıkı yapmış düşmemişti ödem oldu gidip gösterdim kendisi almıştı sadece 1 tane onuda alınca hicbiseyim kalmadı. Ciltle alakalı kendi kendine gidiyor dikişler. Mümkün olduğunca kuru tutun pedinizi sık değiştirin