Tugce567 çok merak ediyorum burda akıl verenler gebeliği boyunca hiç mi et doğrayıp yemek yapmıyor? Ayrıca toksoplazma testi de 3. Ayda falan yapılıyor . Öyle korkulacak bi durum yok antiseptik içerek geçiyor. Kendinizi sıkmayın kasmayın böyle şeylerle