Merveclnk Kovid tekrar coştu galiba korkuyorum ben de hamileyim inşallah hepiniz hafif atlatırsınız arkadaşlar.
Fatma-onal Merveclnk bende testten geldim şimdi şüpheleniyorum inşallah negatif çıkar ama umudum yok pek bir anda arttı patladı resmen
-MinikveAnnesi- Merveclnk burda cok fazla covidle ilgili post görüyorum benimde aklımdan gecti o yüzden korkmaya başladım inşallah yakalanmadan atlatırız şu süreci
Merveclnk HuyumKurusun_ evet aynen öyle minnacık bebelerimize bile etki ediyor adı batasıca. 1 salgın bitmeden öbürü başlıyor.
elifvetomcuk covid bitti diye hamilelere 24-32 hafta iznini kaldırdılar. ise gele gide bağışıklık filan kalmadı. butun yasakları maskeleri kaldırdılar. bu halimizle covid olduk. bizden öncekiler hamileydi de biz neydik
Merveclnk Herseyi serbest bıraktılar maske mesafe bizim toplum vur diyince öldürüyor zaten iyi ki bir serbest oldu maskeler.