alky Merhaba herkese. Ben 5+1 haftalık hamileyim. Kasıklarımda sürekli olmasa da ağrılar oluyor bazen de batma hissi. Ağrı yaşayan var mı? Normal mi?
Safiyenurrr alky bende yeni sordum benimde 4 5 haftalık arası sağ tarafımda oluyor kasık ağrısı ara ara normalmiş korkma yani
Bet7408 alky normal canım ilk haftalarım öyleydi 9. 10. Haftaya kadar ara ara kasık ağrım oldu hatta bir gece çok şiddetli oldu ama kısa sürüp geçti
Pcoslubiranne alky ilk haftadan beri sol kasigim agriyor. 27+4 oldum hala felaket derecesinde agriyor