Ben 17.haftada düşük yaptım suyum patlamıştı. Üstüne 7-8 ay denedik, olmadı şimdi tekrar 12 haftalık hamileyim 🥰 ikili teste gideceğim yakında, belki garanti olsun diye serklaj yapılabilir demişti devletteki doktorum, 2’li de belli olacak. Rabbim doğru zamanda sağlıklı hamilelikler geçirtsin, sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻❤️