Merhaba değerli anneler. Aranızda keton yüksekliği yaşayan var mı? 18. Haftamdayım. Daha şeker yüklemem yapılmadı ama açlık şekerim normal değerlerde çıktı. Doktor hiç aç kalmayacaksın dedi. Açlıktan olduğunu düşünüyorum dedi. Oysa yemeğimi de düzgün yiyorum. Başına gelen var mı acaba? Sizler neler yaptınız bu durumu yaşadıysanız?