balkizinbebegii Bebeğimi öğreneli 5 gün falan oldu kan testinde beta 58 çıktı, 3. Haftadayım, daha ultrasonda bakılmadı. Sıcakta duramıyorum nefesim daralıyor gibi oluyor bir de nabzım sanki biraz hızlı yaşayan var mı bu tarz bir durum sorun teşkil eder mi acaba?
_almirasmom balkizinbebegii evt bende ılk haftalarda oyleydım beynıme kan sıcrıyo gıbı bole nabzım hızlı atıyomus gıbı ortam hep sıcakmıs gıbı suan 4+1 iz
balkizinbebegii _almirasmom yalnız olmadığıma çok sevindim kalbimde sorun var diye endişelendim. Sizin ne zaman geçti sonrasında bu durumlar