Canankk Arkadaslar hayırlı bayramlar saglıklı gunler, öksürünce ya da arada sırada el ve ayaklarında ıgne batması gbı bır sey hissedip kaşıntı yaşayan var mı? Neden olur?
Canankk bejanne00 tesekkurler, bayrama denk gelmesi tedirgin etti biraz doktorum yok dye. ınsallah önemli bır sey degıldr. Saglıcakla.
bejanne00 Canankk yok çok önemli bişey değil telaşlanma sadece doktor kontrolü gerek. Benim el ayaklarda kaşıntı vardı gece kalkıp ayaklarıma soğuk su tutup ellerimde buz küpüyle yattığımı biliyorum karaciğerimle alakalı bi sıkıntıymış doğumdan sonra bıçak gibi kesildi şuan 4 Yaşında 🫶🏼