Kızlar 17+6 haftalık çift yumurta ikizlerime hamileyim ve elimi kasıklarımın biraz üst kısmını dokunduğum da sanki bi pıt pıt nasıl anlatsam kıprdama gibi bisey hissediyorum sanki elimde bişey değmiş gibi hissettim anlatamıyorum ama cok tuhaftı acaba haraket mi degil mi diye cok düşünüyorum kızlar yaa sizin nasıldı ilk hareket sizce benim hissettiğim haraket miydi ilk gebeliğim oldugu için Bi bilgim yok k b♥️😘