hnd6004 2.gebeliğimde yaşadım aynısı 12. Haftada dr a gittiğimde bebeğimin kalp atışının durduğunu ve gelişiminin 10 haftada kaldığı söylendi kürtajla alındı bebek ,bebeğe genetik inceleme yapıldı kromozom sayısında bir sorun yoktu sonrasında dr um bende pıhtılaşma olabileceğini bununla ilgili genetik bir test yaptırmamı istedi üniversite hastanesinde hem benim kan pıhtılaşmam var mı diye bakıldı hem de eşimle benim genlerim incelendi bende pıhtılaşma çıktı.3.gebeliğimi öğrenir öğrenmez coraspirin ve oksapar4000e başladım şu an 30.haftaya girmek üzereyiz çok şükür bebeğimle 🙏🙏umarım sizin de bir sonraki gebeliğiniz sağlıkla devam eder ve kucağınıza alırsınız 🙏🙏🙏