Merhaba çam sakuraya detaylı ultrason için gideceğim fakat ilk baş normal randevuya gitmem lazım 16+5e denk geliyor ilk randevum özeldeki doktor 13haftada cinsiyeti net söyledi ben pek emin olamadım . Çam sakura cinsiyet söylemiyor falan deniliyor bir de ekrandan bebeği göremiyormuşsun doğru mu bu?