Elisam123 Mucizem_00 normalde 80 ise 85 90 albence doğumdan sonra memeler de şişiyor kilo da alınıyor eğer ki aldın olmaz olduysa uzatma Aparatı var 5 lira falan odan alabilirsin
Deletedmom7373700 Mucizem_00 benim göğüslerim küçüktü. 85 beden aldım yinede. Çünkü kumaşları öyle pek esnek değil. Sert geldi bana kumaşı. Büyük aldım o yüzden
Deletedmom547899 Ben normalde 85 kullanıyorum 2 beden büyük aldım deneyerek.Esneme payı pek yok.Dogumdan sonra büyüyeceğini düşünerek büyük aldım e bebekten çokda rahatlar.
gorky Bence fazla emzirme südyeni almayın onun yerine emzirme atletleri daha kullanışlı olur hem südyenin görevinide görüyor zaten ☺️
Mine44 Mucizem_00 ben bir beden büyük almıştım hamileliğin sonlarına doğru olmamaya başladı . Hamileliğinizin haftasına göre beden büyüklüğü seçebilirsnz
Neseeli Mucizem_00 canım ben ebebekten aldım 85 kullanıyorum 90 aldım olmadı 95 aldım.. sende iki beden büyük al..
Mysaa Mucizem_00 ben normal de 80 kullanıyordum 90 almıstım tam olmustu canım zaten ilk birkac ay desteksiz sonrasında destekli öneriyorlar değiştirirsin yani bedenini
pusatmom35 Mucizem_00 kendi bedeninizden 1-2 beden büyük alın malum göğüsler büyüyor. Esneme payı yok bence iki tane var hiç esnemedi