Merhaba anneler ilk doğumum sezeryan olmuştu şimdi ikinci doğumu yapacam aradan 4 yıl geçti doktorum normal doğum yapabilirsin ve sezeryan sonrası normal doğumu destekleyen biri. Fakat ister istemez korkularım var. Bazıları normal doğum dikişlerininde çok zor olduğunu dile getiriyor zaten sezeryanı yaşayan bir insan olarak buda beni ikileme düşürüyor ? Gerçekten bu konuda sağlam bir fikre ihtiyacım var sizce ne yapmalıyım 🤦♀️🤷♀️