Deletedmom_7 Benim doktorum göğüs korumalarına kremlere karşı, almana gerek yok emzirmeden önce sütünle silip emzirdikten sonra tekrar sütünle sil 5 dakika kurulmasını bekle ve hayatına devam et demişti. En önemlisi kuru tutman ve Doğru emzirdiğini sürece sıkıntı yaşamazsın demişti. Göğüs pedleri ve kalkanlar maalesef mantara da sebebiyet veriyormuş. Belki hiç yaranız vs olmayacak elinizde kalabilir. Bence duruma göre alınabilir herşeyi deneyip yine dayanılmaz yaralar olursa E bebek mağazasında var mesela eşiniz hemen gidip alabilir. Ben de almayı tercih etmedim ama krem ve göğüs pedi aldım acemi olduğum için.