Asellina3333 bende de yanma falan yoktu alttan muayene etti çok enfeksiyon var dedi bir de idrara baktı oyle söyledi ama dediğin gibi sende olsaydı söylerdi , ben de doguruyorum sandım öyle gittim çok fena bir sanciydi bir de 2dk da bir giriyordu neredeyse kasılma oluyordu adam baktı acilman falan yok doğum sancısı değil enfeksiyon yapmış dedi 🤦🏻♀️ ödüm koptu daha 26 haftaligim bende