Üç günlük iken bizim değerimiz 13.2 çıktı. Doktor çok da kötü değil, düzenli besle, geçer dedi. Yani senin değerin de çok yüksek değil. Kendini korkutma.
Ayrıca bana günde 4 kere 30cc mama ver dedi doktorlar. Ben de veriyorum. Sütün yetmiyorsa başka çare yok.
Sütünü sağıp da verebilirsin. İyi süt 15 dakikadan sonra geliyor diyolar. Kısa emdiği zaman ben sağıp enjektör ile veriyorum. Kaşık biberon kullanmayı beceremedim.
Ayrıca 3. Günde ben de çok zorlanıyordum. Şu an 8 günlüğünüz. Yine çok uzun emmiyor ama 3. Günlük haline göre çok daha fazla emiyor. Zaman ver kendine ve çocuğuna yani.
Düzelir mutlaka.