Merhaba arkadaşlar iyi bayramlar 35 haftalık hamileyim korono oldum bu ikinci koronom ilkini de 2 aylık hamileyken olmustum acile gittim kontrol amaçlı oksopar verdi kan sulandırıcı önceden de kullanmıştım igneyi bebege bisey olur mu korkmaya başladım son zamanlarda oldugu icin böyle bir durum yaşayan var mi birde ultrasonda bebegin bas haftasına 36 dedi bu sorun mu tam doktor da aydınlatmadı beni deneyimleriniz var bilgisi olan