Kartall merhaba Allah yardımcın olsun sağ saglim kavuşursunuz insallh kanamam olmadı ama.26 haftada sancilandim ntsde sürekli düzenli sancı çıktı bebiste baş asagisiydi serum iğne vs durdurdualr hala.sancilarim oluyor ciğer geliştci banada vurdurlar insallh vakti saatinde kavsuuruz yavrularimza ama stres yapma banada onsancilarda 2 3 gün içinde doğum olur denildi ama 3 haftası geçti çok.sukur bol bol dua edelim canım 💞🙏🙏