Arkadaşlar malum grevden dolayı randevuma gidemedim dündü doktorum hastanede ayın 20 sinde muayne de gözüküyor 36 haftamda oluyorum 20 sinde acaba sabahtan gitsem sıra alsam verirler mi yani grev yüzünden gidemedim gitsem cok iyi olcaktı 20 sindede kesin gitmem lazım sezeryan için gün vs almam lazım ama sıra verirler mi bilgniz varmı