Hayırlı bayramlar Rabbim nice bayramlar görmeyi nasip etsin cümlemize benim bi sorum olacak Kızlar bebeğimin hareketleri iyi çok şükür ama bu kaç gündür akşamları çok hareketli oluyor gündüz pek değil doğum mu?yaklaşıyor belirtisi nedir merak ettim ve göbeğim aşağı indi hem kendim öyle hissediyorum görümcem de söylüyor ve hıçkırık oluyor bilen varmı?